Naar huis - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sjonnie Holling - WaarBenJij.nu Naar huis - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sjonnie Holling - WaarBenJij.nu

Naar huis

Door: Sjonnie

Blijf op de hoogte en volg Sjonnie

01 Mei 2014 | Suriname, Paramaribo

Sorry mensen, even geen nieuw verhaal. Wij gaan vanavond terug naar Holland, zijn dus morgen thuis. Ik ben flink gevallen, mijn rechterknie is ontzettend pijnlijk en ik kan er niet op staan.
Gisteravond enkele uren in het ziekenhuis doorgebracht, het enige wat ik nu weet is dat er geen breuk zit. En verder? Zitten, been omhoog, rust, niet belasten. Ik kan dus geen kant op, ook omdat ik geen krukken kan krijgen hier. Tessa heeft alles geweldig geregeld en gezorgd dat we vanavond om 18.00 uur met de vlucht terug kunnen.
De rest van de verhalen van Paramaribo krijgen jullie nog.
Tot in Holland!

  • 01 Mei 2014 - 12:49

    Jaap En Annemieke :

    sterkte Sjon. Gaan jullie nu eerder naar huis toe??
    goede vlucht

  • 01 Mei 2014 - 12:50

    Jaap En Annemieke :

    jammer nu al naar huis, ik zou toch blijven hoor

  • 01 Mei 2014 - 15:23

    MP:

    Hallo Beidjes.
    Grote pech! Geplande duur niet gehaald, maar toch wel enigszins het doel? Zorg nu eerst maar goed voor je knie en doe wat het beste is voor haar! Blijf optimist, het leven biedt nog meer!
    Wat een geluk dat je met z'n tweetjes bent! Kom veilig naar huis!!
    Lfs,MP/O&O.

  • 01 Mei 2014 - 17:36

    An En Bert:

    Balen zeg van die knie. Hoop dat je toch nog het meeste hebt kunnen zien voordat het gebeurde! Spreken je volgende weeek wel als we weer in NL zijn!
    Goede reis terug.

  • 01 Mei 2014 - 19:49

    Iet:

    Balen,echt balenSjon.Heel veel sterkte .
    Groeten Iet.

  • 01 Mei 2014 - 19:50

    Eef & Ron :

    Dit is een hele forse tegenvaller, voor jullie allebei, en voor Sjon met waarschijnlijk behoorlijke nasleep.....
    Ik begreep van je dat je zeer te spreken bent over de assistentie van deze/gene. Behalve dan de lange wachttijd in het ziekenhuis dan! Goede terugvlucht! Hug!

  • 01 Mei 2014 - 20:26

    Annemarie:

    Jakkes nog an toe. Sjonnie, helaas weet ik inmiddels ook veel van knieën en de pijn die ze ju op kunnen leveren. De mijne zijn inmiddels vervangen, dus ik kan je slechte éën tip geven: laat er heeeeeeel goed naar kijken, ik snap dat je naar huis komt!

  • 01 Mei 2014 - 20:57

    Astrid:

    Beterschap en hopelijk tot ziens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Sjonnie

Actief sinds 10 Jan. 2014
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 3093

Voorgaande reizen:

26 April 2014 - 04 Mei 2014

Paramaribo, Suriname.

Landen bezocht: