Wij zijn er klaar voor! - Reisverslag uit Odijk, Nederland van Sjonnie Holling - WaarBenJij.nu Wij zijn er klaar voor! - Reisverslag uit Odijk, Nederland van Sjonnie Holling - WaarBenJij.nu

Wij zijn er klaar voor!

Door: Sjonnie

Blijf op de hoogte en volg Sjonnie

25 April 2014 | Nederland, Odijk

Alles staat gepakt! Halflege koffers, zodat er veel souvenirs mee terug kunnen, haha. Ik ben heel benieuwd wat me te wachten staat. Komen herinneringen terug? Beelden, geuren? Of misschien wel niks en ervaar ik het gewoon als een mooi (denk ik) land? We zullen het zien en beleven. in ieder geval zullen Tessa en ik er zeker van genieten. Leuke dagtrips en ontdekkingstocht door Paramaribo. Plantages bezoeken en een traditioneel marrondorp. We houden jullie op de hoogte!

• 25 April 2014 - 22:37

Jolanda:

Heel veel plezier, Sjon! Maak er een mooie reis van.
    Ook heel bijzonder om deze reis met je dochter te doen.
    Goeie reis! Liefs, Jolanda

• 25 April 2014 - 23:54

An:

He dametjes, heel veel plezier met jullie ontdekkingstocht en herontdekkingstocht in Suriname. Kijk uit naar jullie verhalen! Goeie reis.

• 26 April 2014 - 17:46

Jaap En Annemieke :

Spannend, ik ga net allemaal van jullie lezen, als jullie daar internet hebben.......

Geniet